Despre noi

DAW BENŢA MOL este filiala companiei DAW BENȚA, care este reprezentanţa pentru România a concernului german DAW SE - lider european pe piaţa finisajelor pentru construcții. Compania comercializează mărcile CAPAROL, CAPATECT, ALPINA şi DISBON.

Gama de produse fabricate şi comercializate acoperă sectorul vopselelor lavabile de interior şi exterior, amorse, tencuieli structurate, lacuri şi lazuri, tapete şi produse decorative speciale, vopsele epoxidice pentru pardoseli, sisteme de nuanţare computerizată pentru vopsele, lacuri şi tencuieli.

Misiunea companiei DAW BENȚA este ca prin gama de produse reunite sub brandul CAPAROL să se asigure că oamenii se simt mult mai confortabil și în siguranță în spațiile în care locuiesc sau își desfășoară activitatea atunci când Caparol le decorează și le protejează.

În anul 2001 Remus Aurel Benţa şi familia Murjhan, proprietarii grupului DAW Germania, se asociază pentru a înfiinţa compania DAW BENŢA în vederea promovării gamei de produse Caparol pe piața regională a materialelor de finisaj pentru construcții. Odată cu înființarea companiei are loc și inaugurarea primei unităţi de producţie a vopselelor Caparol din România, la Tîrgu Mureș.
"Am încercat să transferăm aici din experienţa de piaţă a concernului CAPAROL Germania, o afacere de familie de la 1895; am reuşit sa fim cunoscuţi în România, în cei 17 ani de activitate, pentru soluţiile de top şi produsele de cea mai bună calitate" spune Remus Aurel Benţa. 

Compania s-a dezvoltat rapid pe baza unei strategii coerente, iar anii care au urmat au marcat atât creșterea gamei de produse comercializate, cât și dezvoltarea unei rețele naționale de distribuitori și magazine perzonalizate destinate diverselor categorii de utilizatori ai finisajelor Caparol.

Anul 2004 aduce o noua investiție strategică prin deschiderea unității de producție pentru polistiren expandat utilizat la termoizolații  - EPS THERMOPOR.

Anii 2005 şi 2006 s-au tradus în investiţii majore – DAW BENȚA a mutat într-o locație nouă, pe o platformă de 40.000 mp, sediul administrativ, centrul logistic şi o nouă fabrică de vopsele, deschizând în aceeași perioadă și fabrica de adezivi pentru sistemul de termoizolaţie Capatect.

Tot în 2006, compania se extinde pe pieţele învecinate, în Republica Moldova şi Bulgaria înființând reprezentanțe comerciale locale.

2007 este anul în care s-a lansat produsul DALMATINA, un produs inovativ care aduce eficiență sporită izolărilor termice.

În anul 2008 se deschide centrul logistic din București, care deservește zona de sud a țării şi reprezentanța din Bulgaria.

În 2009 se deschide primul showroom la Chișinău, care aduce soluții de finisaje și tehnici de aplicare noi pe piată.

În 2011 are loc lansarea în piață a sistemului de termoizolații CARBON edition, printr-o campanie națională de promovare a beneficiilor inovative oferite.

În 2013 are loc inaugurarea noii unități de producție a vopselelor Caparol pe platforma din Sâncraiu de Mureș – proiect co-finanţat prin Fonduri Europene, care a determinat creșterea capacității de producție pentru vopsele și tencuieli și a posibilităților de stocare a materiilor prime și a semifabricatelor.

În condiţiile evoluţiei rapide a economiilor regionale, schimbările sunt constante, iar inovaţia și adaptarea permanentă la noile tendinte sunt esenţiale pentru supravieţuirea unei companii. Astfel, pentru a fi în rezonanță cu cererea tot mai complexă de materiale, am implementat un concept propriu de prezentare și vânzare care reunește într-o manieră profesională tot ce are mai bun brandul Caparol în materie de soluții de finisare și decorare și l-am adus mai aproape de beneficiari prin deschiderea în perioada 2014-2017 de Centre Caparol în mai multe orașe din țară: Cluj, Timișoara, București, Iași, Focșani, Brașov, Ploiești.

Caparol Center Cluj

Caparol Center Timișoara

Caparol Center Brașov

Caparol Center Focșani

Conceptul Caparol Center a fost preluat și în Reprezentantele din Republica Moldova și Bulgaria prin centrele deschise în Sofia și Chișinău în 2015 si 2016.
 

Un element important al strategiei Caparol este instruirea utilizatorilor privind produsele inovative și tehnicile de aplicare a acestora. Astfel, prin intermediul Academiei Caparol au fost dezvoltate programe de instruire complexe pentru comercianți și aplicatori prezentate în cadrul Centrelor moderne de instruire de la Tîrgu Mureș și București, dar și în incinta showroom-ului Caparol din Chișinău.
 

Aşa cum am făcut și până acum, continuăm să ne raportăm la viitor, anticipând necesităţile beneficiarilor şi tendințele pieței.

Vă invităm să explorați universul Caparol.

Echipa DAW BENȚA